Merhabalar, 11 aylık kızım 4 gündür ishal. Tabi bu sebepten pişikte olduk 🤦♀️ Hali yok,keyfi yok… Doktora gittik sıvı kaybı olmuş her ne kadar her fırsatta su içirsem de. Minikte bir bağırsak enfeksiyonu varmış. Ne yedirip içirmeliyim. Tecrübeli anneler yardımcı olursanız sevinirim. Fikrinize ihtiyaç var