Bugleminannesi28 11 buçuk aylık kızım geçen hafta çorbasını yaptım severek içti bugün hasladim tutup tek tek bir tabak yedi ama doyurur mu yani yemek niyetine geçiyor mu diyet tarifi gibi sjsjsjjs o yüzden başka ne yapabilirim Kızlar bebeğinize yaptığınız tarifleri alabilir miyim
berece Bugleminannesi28 doyacağını sanmıyorum. Benım kızım çerez niyetine yiyor haşlayınca. Ama çorba doyurur tabi
starwomen Bugleminannesi28 ben brokoli, karnabahar, havuç, patates haşlıyorum yanında yoğurt, sebzeli erişte, pilav, çorba ne olursa o şekilde yediriyorum. Köfteyle de güzel yiyor
Bugleminannesi28 berece yok yani şöyle demek istedim kızım aşırı şekilde yemeğe düşkün yani bayağı bir tabak pilav bir kase cacık ve 2-3 but feln yiyor öyle doyuyor yada bir tabak fasulye bir tabak yogurt anca doyuruyor. Küçük bir karnabahar aldım büyük tabaklardan bir tabak dolusu çıktı yogurta batırıp yedi hepsini yani demek istediğim normalde bu öğün olarak mı geçiyor yoksa ara öğün gibi birsey mi yatana kadar bir sürü şey yer içer ama doyuruculugu var mı idare eder mi bir sure
Bugleminannesi28 starwomen 15.00 gibi yemek yedi zaten bir tabak fasulye ve bir kase yoğurt yedi ara öğün meyve püresi yaptım kendim onu yedi birde şimdi bir karnabaharin tamamını hastayım bir tabak dolusu çıktı üstüne yogurt döktüm bir tabağın hepsini yedi ama doyuruculugu var mı öğün niyetine geçiyor mu onu merak ettim
starwomen Bugleminannesi28 bence var ve öğün yerine geçiyor sonuçta bizim midelerimle bebeklerin mideleri aynı büyüklüğe sahip değil ki benim yediğim ile eşimin yediği miktar bile farklı sonuçta herkesin midesi farklı büyüklükte ki bebeklerin daha küçük :) ahh annelik ahh