nilaymiray Arkadaşlar selamlar, internetten toplu mama alıyor musunuz ? Alıyorsanız hangi eczane den veya siteden alıyorsunuz, bi problem yaşadınız mı ?
Doraveduru nilaymiray Trendyol ve Hepsiburada dan aldım. Hatta indirim bekliyorum yine alacağım stoklarım bitiyor 🙈
Doraveduru Doraveduru nilaymiray bu arada sorun yaşamadım güzel paketleniyor ve ileri tarihli geliyor
nilaymiray Doraveduru ebebek jokerden falan alıyorum toplu halde pahalıya geliyor öyle de teşekkür ederim canım bakayım bende takip edeyim
Doraveduru Ben şu efsane cuma indirimlerini kaçırdım şimdi pusuda bekliyorum zaten aşırı indirim olmuyor siZ hangi mamayı kullaniyorsunuz
Yigiterenin_Annesi böyle şeylerin internetten alınmasını doğru bulmuyorum. tanıdığım bir eczacı instagram üzerinde paylaşıyor, sahte ilaç bile satabiliyorlar daha pahalıya ve bunu yapan siteler hepsiburada gibi siteler siz düşünün.