Aloneeee eşim almış rengi felan çok güzel ama ben biraz daha kalitelisini almak istiyorum buna çok güvenemedim bazı yorumlarda kırıldı bebeğim düştü gibi yorumlar okudum korktum prematüre annesi olduğum için hep tetikteyim malesef :( aldığı yerde de 7 gün içinde iadeymiş malesef iade de edemedim o yuzden satmak istiyorum