As_li Kizlar günleriniz nasıl geçiyor, yeni yeni keşifleriniz varmı beslenme durumunuz nasıl , aktivite olarak neler yapıyorsunuz❤️
65Lalelim As_li ben mutfakta iş yaparkan o da beni izliyor şarkı açıyorm ben söyledikçe onun hoşuna gidiyor aktivite olarak çok bişey yapmıyorum çıngıraklarla oynuyor biraz yuvarlanma ya çalışıyor bir iki kere oldu ama daha tam yapamıyor abisinin onunla konuşması ceee ee yapması çok hoşuna gidiyor
ikiprensannesi12 As_li abısı dışında kımseye gülmez oynamaz bı aşkla abısının yaptıklarını ızlıyor bana da onlara bakmak kalıyor
Ceylin_mira As_li ayyy biz bu aralar meme reddi yaşıyoruz ve oldukça zor geçiyor emmiyor itiyor hatta sinirlen ısırır gibi sıkıyor ağlıyor çok yoruldum 🥺
65Lalelim ikiprensannesi12 ay benim kızım da hayran hayran bakıyor abisine oğlumda hiç yanından kalkmaz sohpet etmeye çalışıyor çok tatlı görünyrlar 🥺
Mervetavas_96 Bu aralar çok huysuz uykuya direniyor diş etleri de kabarmaya başladı bir günü bir gününü tutmuyor birde ağlarken katılması var sevdiği nesnelerle dikkatini çekip oynatmaya çalışıyoruz eşimle beyaz gürültüyle bile zor uyuyor
ikiprensannesi12 65Lalelim aynn öyle oğlumda öyle besıkte sallyr ağlasa benı çağırır 1dakka geç gıtsem anne bebı dıye bağırır oğlumda 27aylık
ikiprensannesi12 65Lalelim maşallah Allah bağışlasın 2 gebelıgım ıstemeyerek oldu ama suan ıyıkı olms dıyrm zorluğu olsada çok guzel bsy
65Lalelim ikiprensannesi12 kesinlikle bende düşünmüydm ama şimdi iyiki diyorum Rabbim bütün evlatlarımzı korusun