Aslında çokta üzülerek değil valla bir an üzüldüm ama artık sinirlerim yıprandığı için ve asla bi haftadır yemek yemediği için hatta gece arada bir kalkıp emmek tamamen memede uyumaya dönüştüğü için artık yeter dedim dostlarım 17 aylık olacak . Sizce sütümü sağıp vereyim mi ona da alışır mı