Elfidam başta fışkırıyor tazyikli geliyor sonra damla Damla’ya dönüyor koyu kıvamda, bazen çok doluyor göğsüm biberonuna sağıyorum sonra ona kaşıkla veriyorum, ya da başını içip sonunu içmiyorsa elimle sağım yapıp içiriyorum, sarı bi sütüm var yağlı baya sanırsam 😊