ikiprensannesi0 Selam kızlar 2 aylık bebeğim var birkaç gündür sürekli eli saçlarında bazen çekiyor bazen sadece öyle tutuyor bu normal mi yoksa başı falan mı ağrıyor diye düşünmeye başladım tedirgin oldum