Nur4026 memeden kesmeden zor bacım. Benimki de öyle meme düşkünüydü ki. 1 hafta oldu keseli. Gece uyanmıyor artık 2,5 yaşında 1 gece bile kesintisiz uyumamıştım. Hiç kalkmasa 4-5 kere kalkıyordu. Sabaha kadar emerdi artık bacaklarım ağrıyordu sabah kalktığımda. Her şeyi denedim. Konuşma, sabır taşı, salça, sirke artık ne duyduysam. Her seferinde emdi biraz da ben kararlı değildim sanırım emdi diyip pes ediyordum. Oje sürebilirsiniz. Her emmek için açtığında olacağı için belki vazgeçer ama en en önemli şey sizin kararlı olmanız. Ben kestiğimde çok da ağladım daha dün ememiyor sütüm yok diye ağlıyordum şimdi emmeyi bıraksın diye ağlıyordum. İlk geceler biraz deliriyor ama sonra iyi ki diyeceksiniz. Hem yemesi biraz düzeldi benimki kahvaltı yapmazdı. Hem gece kalkmıyor gel sarılalım diyorum sırtını kaşıyorum falan uyuyor. Siz hazırsanız çocuklar düşündüğümüzden çok daha olgun. Anlamaz sanıyoruz ama anlıyor gerçekten