Benherseydenoncebiranneyim 15 Aylıkken hatırlatma dozu olacak bexsero ve nimenrix. Bexseroyu perşembe oldu cumartesi de nimenrix olacak. Aynı gün yapmayayım dedi doktorumuz. Ama ikisi de menenjit aşısı. Aynı zamanda olur mu ki?? Siz kaç gün arayla yaptırdınız bu aylıkta?
anorganikanneeee Benherseydenoncebiranneyim biz 3,5,7 ve 13 aylıkken yaptırmıştık. Bizim aşılar biraz erken oldu ama doktorunuz size hangi aylarda yapılması gerektiğini söylemiştir