Deletedmom_82 hafif taşikardik , Normal. Doktorum
senuray troitlerimde sorun var hızlı çalışıyor diye doktor istedi normalmii
Deletedmom_82 ekg normal nabız hızlı biraz onun da önemli olduğunu düşünmedim
senuray teşekkürler doktor musunuz
Deletedmom_82 evet
senuray ne doktoru