aysegul0723 1 buçuk aylık bebeğim sürekli ağlıyor. Çok mızmız normal bebekler gibi değil😂 ilk zamanlar daha kötüydü ama uykusu olduğu içinmiş onu biraz yönetebiliyorum artık ama uykusu varsa bile katıla katıla ağlıyor bebeği böyle olan var mı?
Kayra_68_aksaray aysegul0723 ayy benimkide öyleydi2 aylık olana kadar hep ağlardı gaz dediler denemediğin ilaç kalmadı aksine iyce huysuz yaptı nasıl geçecek bu günler derken yavaş yavaş düzelmeye başladı şimdi 7 aylığız ne çabuk geçti o gunler 🥰 ama şimdi de hep gülüyor herkeze markette çarşıda pazarda her yerde herkeze 🤣🤣 Cook eğlenceli geçiyor gunlerimiz
aysegul0723 beyzzsenturkk_ gaz zaten en büyük sorunumuz gaz damlası ve probiyotik kullanıyorum gazını çıkarıyorum sürekli ama karnı hep gurul gurul