Kızlar sezeryan olarak doğum yapmıştım doğumdan 8 ay sonra ilk kez adet oldum fakat daha önce midem bulanmazdı başım ağrımazdı ve şiddetli bi karın ağrısı çekmezdim şuan kötüyüm artık hep böyle mi olcak doğumdan sonra adet çok rahat geçer karın ağrısı varsa geçer diye çevremdekilerden duydum bende tam tersi oldu bu şekilde yaşayan var mı? Birde kadın doğuma muayene olmaya gerek var mı? Doğum kontrolünden sonra hiç gitmedim