Taksitle hiç alma bence bu 1 ikincisi bende iPhone kullanıyordum dana önce ama sunanda da iPhone var tamamen pişmanlık her sene yeni model çıkarıp duruyor bizimkileri yavaşlatıyor yenisini alalım diye ayrıca hiç problem yokken durmadan yeterli hafıza yok diyor bu ara cıkdıracağım…