ahlelele_ahlelas Oğlumun poposu pişik oldu. Ne yaptıysam azalmadı artıyor. Hergün poposunu yıkıyorum güzelce kurutuyorum havalandırıyorum. Mustela krem kullanıyorum. Hametan sürdüm fayda etmedi. Siz neler yapıyorsunuz?
Aslanardn ahlelele_ahlelas biz sudokrem kulanıyoruz cok memnunuz kızardığı gibi sürüyoruz gecıyor tavsiye ederim
senuray ahlelele_ahlelas kızarıklık içinde lezyonlar sivilceli gibi görünür yani nokta nokta uçları toplu iğne başı gibi
bbmoms ahlelele_ahlelas pamukla zeytinyağı ya da kantaron da olur ama bunları normalde kullandık pişik olmasın diye bir kere öyle fark etmedim kaka yaptığını kizarmisti baya altı trosyd sürdüm anında etki gördüm eczanede satılıyor
Hils ahlelele_ahlelas yok canim aksine öneriliyor araştırabilirsin Bizde geçmeyen kızarıklık oluyor alerjik olduğu için ikisini dönüşümlü kullanırım hafif atlatırız Tabi doğal içerikli olması önemli kantoronun
senuray ahlelele_ahlelas düzelmiyor sürekli oluyor artıyorsa bez kaynaklı olabilir ya da ek gıda akıyorsa dokunan baharat vs olabilir
slnrcn ahlelele_ahlelas benim oğlumda da olmuştu kanamalı ciddi yara olmuştu. Denemediğimiz yol kalmadı en son hemşire bi kuzenim var o arko krem önerdi ve geçti :) eskiden küçük tüpte yeşil olan arko kremden bahsediyorum:)
slnrcn ahlelele_ahlelas evet bazı marketlerde var. İnternetten de bakabilirsiniz. Kesinlikle bir şans verin ben inanamamıştım sonuca.