8162648 Kızlar evde lazer yapıyorum lumea kullanıyorum ama hamileyken kullanabilir miyim bilmiyorum kullanım kılavuzunu çöpe atmışım kullansam sizce bi zararı olur mu
Prensesannesii44 8162648 kullanılmaz faydası olmaz doğumdan 6 ay sonra öneriliyor zaten bı faydasida yok saçma sapan bi cihaz sadece belli süre uyutup geri çıkarıyor kılları boşa para ve zaman kaybı sadece
ArvenMom 8162648 bi faydası olmaz doğumdan 6 ay sonra anca şuan yapman birşeyi değiştirmez hormonlar normal değil
8162648 Prensesannesii44 ya evet uyutuyo ama en azından geç çıkmasını sağlıyo bu da iyiydi benim için 🥹
Yagmur_24 8162648 benim doğum doktorum lazeri yasakladı iğneli epilasyona da 4. Aydan sonra bila dmişti demekki zararlıydı sonra doğumdan sonra gittim tekrar lazere riske atmadım hiç
ArvenMom 8162648 valla öyle evde o cihazdan benimde var şükür tüy tek tük var onlardan da kurtuldum 1 ay önce
8162648 biyiksiz_yorumcu evet canım ama işe yaramadı bende . Veya cihazları iyi değildi . Beyaz tenliyim