Arkadaşlar kızım 8 buçuk aylık gündüzleri neredeyse hiç emziremiyorum diş çıkarıyor o yüzden mi diye düşünüyorum Allahtan ek gıda veriyorum ama doymuyor gibi hissediyorum çünkü sürekli mızmızlanıyor emmeyince açmış gibi hissediyorum ne yapmam lazım 😶