blgnsm Hanımlar annem idrar yolu enfeksiyonu oldu. Antibiyotik kullanıyor şu anda. Önerileriniz nelerdir? Sizler daha önce bu durumda oldunuz mu? Neler yaptınız? İçtiğiniz çaylar var mı bu durumdayken? Konu hakkında yardımcı olabilir misiniz?