Bende 4,5 aylikkken tadimlara başladım.1hafta çay kaşığı ile verdim.ardindan püre şeklinde verdim.elma havuç başladık mesajla ezip verdim.azcik yoğurda havuç suyu koyup verdim.kasik manasına normal mama karıştırıp verdim.simdide mesela yarım yumurta sarısı çay kaşığı ile pekmezi karıştırıp tereyağı ekleyip verdim.mamasina 1 bebe bisküvisi atıp veriyorum
Öyle dönüşümlü sürekli deniyorum. mama yemek istemediğinde farklı alternatifler denemeye çalışıyorum işte.sebzede kabak patates püresi veriyorum.5,5 aylık oğlum bu arada