Arkadaşlar bebeğim 4 aylık fakat asla ana kucağında oturmuyor gün içinde sürekli kucakta gezmek istiyor. Evde üç tane farklı ana kucağı var hiçbirinde durmuyor, yatmıyor, sürekli çığlık atıyor sadece kucağa alınca susuyor. Artık ne yapacağımı bilmiyorum sizce neden olabilir bu şekilde olan var mı? Yani illa her bebekte vardır bu durum ama bizimki gerçekten artık beni çok çaresiz hissettiriyor. Çamaşır bile katlayamıyorum oturmadığı için mesela.