mrvdmlh hiç korkma canım bende çekiniyodum ama aspiratörle temizlemekten daha kolay geldi bana en küçük boy şırıngalardan al eczaneden serum fizyolojikte al 2 2buçuk cc çek şırıngaya bebeğini yan yatırıp üstte kalan burun deliğinden hızlıca ver sonra yüz üstü çevir koluna pıt pıt sırtına vur alttan yukarı doğru sonra diğer burun deliği içinde aynı işlemi yap ne varsa aktığını görüceksin benim kızımın öksürüğü bu sayede kesildi