Rene Kızlar merhaba oğlum cumartesi aşı oldu menenjit 2.doz aşıdan sonra ateş falan oldu biraz ateşi toparladık ama balgamlı kusması var öksürük falan yok ama balgamlı kusuyor nedendir sizce. 9 aylık bu arada
Busra4043 Rene benm kızım da 4.ay aşısında aynısını karşılaştım daha önce bığaz enfeksiyonu geçirmiş olduğu içindir dedi veya hasta iken aşı yapılmıştır çok kusarsa gel demişti Şuan kızımın 9.ay aşısı yaklaşıyor kasım 25 de kaç tane yapılıyor
Rene Busra4043 menenjit 2 doz sadece ama 9. Aydan sonra kızamık ve kabakulak olması gerekiyomuş ben toparlanamadı diye yaptırmadım daha bişi