Oglum 21 aylık . Neredeyse 1 haftadır geçmeyen balgamı var öksürüyor ama atamıyor gün için de iyi ama gündüz uykusunda öksürmekten uyuyamıyor. Burnu tıkalı serum fizyolojikle zar zor temizliyorum,prospan şurup kullanıyorum ama yok atamıyor bi türlü. Ne yapmam gerekiyor yardımcı olabilir misiniiiz ? 🥹