Kızlar biraz tuhaf ama danışmak istiyorum bilmediğim için. Belki de bana tuhaf geldi yaşayanlar belki vardır. 5 ay önce sezeryan oldum. Kırkım çıktıktan sonra cerazette doğum kontrol hapı kullanmaya başladım. Her paket bittikten sonra düzenli bir şekilde ilacı bırakıp regl olup bittikten sonra ilaca devam ettim. Taa ki bu aya kadar. Bu ay bıraktım ilacı fakat adet olmadım. 20 gün gecikmem var iki kere test yaptım hamiş değilim. Testte çıkmadı yani bişey. Fakat bir haftadır iki günde bir siyah bir akıntı geliyor ve kesiliyor. İlk geldiğinde aşırı iğrenç bir koku vardı sanki yeni doğum yapmışım gibi. Sonraki akıntılar da koku yoktu ama simsiyah birşey geliyor iki günde bir sadece bir kere lekeleniyorum başka yok. Bunun sebebi ne olabilir. Şehir merkezinden biraz uzağız randevum için beklemek zorundayım şuan tarihi. Ama merak ettim yaşayanlar varmı hiç? Sebebi ne olabilir?