Kizlar oğlum 4 yaşında okula gidiyor 3 gün oldu başlayalı ama 3 gündür okulda çişini tutuyor tam 6 saat kendini sıkıyor asla yapmiyor öğretmeni bugün elinden tutup götürmüş yok demiş girmemiş tuvalete. Ama eve zor giriyoruz yolda bana cisim var diyor okulda yapması gerektiğini anlatiyorum ama yoktu okulda diyor 6 saat olmaması mümkün değil birde sabah okula giderken de girmiyor gece yatarken yapıyor sadece yani toplam 16 17 saat çişini tutuyor. Okulda yapmaya nasıl ikna edebilirim artik çok kafama takıyorum doktora goturmeli miyim 😥😥