askm https://imgyukle.com/i/yyPoyS Burası benim salonum bir türlü olmuyor . Cam daki 2 duvar yamuk koltuklar yamuk durunca sinirlerim bozuluyor birde ortalık çok daralıyor. Beyaz 3 lunun arkasında yemek masasi var sandalyelerin geniş alanda durması gerekiyor ,siz olsanız nasıl yerleştirirdiniz. https://imgyukle.com/i/yyPJNt https://imgyukle.com/i/yyPQ2c
Mrvsmt2502 askm TV sehpasını mavi koltuğun olduğu yere, mavi koltuğu berjerlerin yerine, diğer 3 lüyü TV’nin olduğu yere , masanın yanına berjerleri koyardım ben . Muftafa geçiş kolay olur enine yerleşim olunca oturma grubu ortası geniş durur
nisasevgili askm bence sadece berjerleri beyaz koltuğun yerine alıp TV karşısına beyaz üçlüyü alabilrisin sanki daha geniş olur gibime geldi
Mrvsmt2502 askm olur canım neden olmasın TV yatak başlığı vs camın önğne konulunca etraf daha geniş oluyor bizde pek kullanılmıyor ama bi dene bence
kucukprensannesi 2 berjeri krem koltukla yer değiştirebilirsin. Berjerlerin ortasınada yuvarlak sehpa atarsın şık durur
[silindi] Ben olsam Mavi koltuğu biraz daha duvara yanaştırırdım, krem 3 lüyü camın önüne alırdım berjerin birini krem ve mavi koltuk arasına köşeye koyar diğerini de televizyonu da duvara yanaştırıp girişe yakın yere ya da krem 3 lüyle yemek masası arasına koyardım ferah dururdu