Bebeğim 10,5 aylık tam tamına 3 haftadır ağzına tek lokma dahi sürmüyor. Ön dişleri patlıyor tetagil kullanıyorum ancak su içmeyi bile reddediyor. Sadece anne sütüyle besleniyor 2 haftadır. Ne yaptıysam olmadı yemek teklif ettiğimde huzursuzlanıyor ya da ağzını iyice kitliyor. Doktor ile görüştüğümzde diştendir dedi ama tadım dahi yapmayı reddetmek diş gibi gelmedi bana ve bunun 3 hafta sürmeside uzun değil mi ?çok zayıfladı ve ne yapacağımı bilmiyorum. Aşırı huysuzlanıyor aç oluncada ama yemiyorda sizin yöntemleriniz var mı nasıl birşeyler yedirebilirim o yemedikçe ben çok üzülüyorum. Kan değerlerine baktı biraz düşük ama aşırı değil yinede çinko vereyim dedi şurup kullanıyorum ama hala aynı