Guler123_ morsevenanne9 hayır kimlik çıkarmak için nüfus müdürlüğüne gidiyorsunuz orada memura söylüyorsunuz süt parası içinde başvuru yapmak istiyorum diyorsunuz onlar götürdüğünüz doğum belgesi evraklariyla başvuru yapıyor