mrvelz Selamben_ geçen ay 800 almıştı ondan önceki aylar da 1 kilo üstü alıyordu bu ay düşük çıktı sadece
mrvelz ace42 bende öyle yapıcam artık beslenmeme dikkat etmem lazım ama yorgunluktan yapamıyorum bazen
ace42 mrvelz bende fırsat bulunca yapabiliyorum canım yapınca çok yapıyorum haftada 1 gün ailemden biri geliyor o zaman hızlıca hallediyorum bazen çişe bile gidemiyorum kendimden anlıyorum seni
mrvelz Papiii doğum kilosu 3030 ayy sağlık ocağında ki kadın böyle şeyler söylemedi sütün yetmiyordur dedi moralimi bozdu direk
Papiii mrvelz kesinlikle uzulme senin be egin 6600 olsa en normali sayilir.Hatta senin kiz normalinde uzerinde kilosu 5 ayi ixin gayet guzell.Sen soylenenleri dinleme valla sonra bosa ehvam yapdim diyeveksin.Gayet guzel kilosu cok guzel
Selamben_ mrvelz geçen ay yağlı olan sütün yağı mi gitmis allah aşkina bazen doktorları çok dinlememek lazım her şeyi de bilmiyorlar bence.sen sık sık emzirmeye Dikkat et cnm bence senin çocuğun çok güzel kilo almış maşallah.