Dilara_5133 Kendim Çok hasta olunca hazır çorbada çareyi buluyorum sizce doğrumu çok sık tüketmiyor tabiki 1 kere falan
Merve43 Dilara_5133 en zararlı 5 gıda arsında hazır çorba. Biz bile hiç yemiyoruz çocuğa da hiç yedirmedik
Aselemine27 Dilara_5133 bence verme canım hiç sağlıklı değiller zararları çok fazla tarhana yap oda çok basit yani
tineanigra Dilara_5133 tarhana şehriye gibi basit çorbalar hazır çorba ile aynı sürede oluyor onlar varken gereksiz.
[silindi] Hazır çorbayı kendimiz bile tüketmemeliyiz, kanser yapma sıralamasında ilk sırada yer alıyor, siz bebeğe verdiğinizi söylüyorsunuz, yapmayın bence
Zeynepp054 Dilara_5133 Tarhananın üstüne su eklemekle hazır çorbanın üstüne eklemek aynı şey. Çok zorda kalsanız dışardan alın ama yinede vermeyin derim
Lolik Dilara_5133 hazır çorba sağlığı geçtim tadı berbat bir ürün boş makarna haşlayın daha sağlıklı olur , hiç bir şey yapamasam makarna-havuç-nohut(dondurucumda hep haşlanmış bulundururum) biraz et ya da tavuk suyuyla pişiriyorum hem pratik hem lezzetli hem sağlıklı fikir olsun
EndlessLove_ Dilara_5133 bi paket margarin kadar tehlikeli olduğu söyleniyor. Bizde hiç almayız ve tüketmeyiz
Bal38 Dilara_5133 bence verme canım hazır gıda bizlere bile tavsiye edilmiyor. Hastalansamda yapıyorum zaten 1 gün yapsam 2 gün felan içiriyorum 😊😍
Bal38 pasaklisinkukuli burda da bu ara bu kelime moda oldu anne değilsin anne değilsin bence çok kaba ve hoş değil. O anne ne hallerle ne acılarla doğurdu ne kadar uykusuz yorgun kalmıştır başına gelmeyen bilemez bunca şeyi atlayıp hazır çorba iciriyor diye kendine anne demesin kelimesini diyemeyiz. Çok yanlış herkes kendi anneliğinden sorumludur değilmi başka anneye dil uzatma hakkını vermiyor bizlere 🖤
Dilara_5133 Bal38 aynen öyle ne zorluklarla ayaktayım yani ama linç yedim yedirdikten sonra acaba zararlımıdır yediren varmı diye sordum ve birdaha olmaz yedirmem yani
sekerparem_ Dilara_5133 verme canım çok zararlı dolabında kendi haşladığın şeylerden bulundurmaya çalış öyle günler için
gzmdasss Bir tanıdığım hazır çorba içine ekmek doğrayıp sabah kahvaltılarda onu verir sonra kaşık maması öğlen de danone verirdi. Aklıma şimdi o geldi sevgiler😊😊😊