Merhaba kızlar gerçekten bilmediğimden soruyorum. Hep aldığım mandıra bebeğe yoğurt yapıyorum. Bu defa ocakta her zaman ki gibi ısıtır ısıtmaz komple kesildi, normal mi? Yani ne durumlarda kesilir veren yerle ilgili bir durum mu? Yazık gunah eğer öyleyse para veriyoruz kullanıp kullanamayacağımızı kestirememek cok kötü. Fotoğrafını çektim eşim gidip verdiğiniz süt böyle oldu desin diye ama bazı durumlarda olabilecek normal birseyse gitmesin gerek yok. Size sorayım dedim