Benim yaşadığımı yaşamayın diye anlatıyim ben acilden giriş yaptım izinde olduğum için SGK çalışan yakını diye girmişler sisteme esimede doğum raporu verip iş yerine verin demişler bizde verdik 1 ay boyunca kontrol ettim ama yatan eden olmadı sonra sgkyi aradım raporunuz yok denildi doğum yaptığım hastaneye gittim akşama kadar raporu almaya çalıştım yoksa o kadar çektiğim çile bosuna olucakti doğum yaptıran doktor işi bırakmış ve vermemek için herşeyi yaptılar hastaneyi birbirine kattiktan sonra raporumu aldim sürekli iş yerini arayıp onaylamalarini kontrol ettim o yüzden dikkat edin ve rapor süresi bitince doğum parası yatıyor benim öyle oldu