Herkesin strese verdıgı tepki farklıdır bazıları saçlarıyla oynar bazıları yüzüyle oynar bazıları omuz hareketi yapar. Eniştemde de vardı doktor kendisi stres zamanları sıklaşıyor sonra düzeliyor çok kafaya takacak bir şey değil. Eşim de stres dönemlerinde ellerini ileri atıyor istemsizce stressız zamanlarda geçiyor . Bizimki gibi bir şeyse çok takmayın derim doktorlar gayet normal diyor. Zamanla bitecektir