Kızlar tam 5 gün önce post açmıştım spiralim mi kaydı ilk kez böyle bel ağrısı batma yaşıyorum lekelenmem olmuyor adet ağrısı çekiyorum akintim oluyor akintinin içinde pembemsilik oluyor sonra geçiyor birden diye herkes yumurtalama veya spiralden normal demisti 5 gün önce test yaptım negatifti bugün yine yaptım negatifti ama eşime söylemedim test yaptığımı o yüzden dolaba sakladım gidince çöpe atarım diye şuan bir çıkardım bu şekilde hamilemiyim bozuk mu ?? Test 2-4 saat oluyor bekleyelim
Adetime 5-7 gün var

