yenibiranne4 Kızlar bebeğim 11 günlük. 5.gün topuk kanı alınmıştı bugün tiroit yüksekliği çıktı tekrar kan almamız lazım dediler aldırdım. Bu durumu yaşayan var mı acaba? Bir sıkıntı olur mu?
Aaaa1864 yenibiranne4 bebeğiniz sarılık mı? Bizimki öyleydi ve troit çok yüksek çıktı gelişimde gerilik vs diyip çok korkutmuşlardı bizi 2. de bir şey çıkmadı normalmiş ağladığımızla kaldık korkmayın
Zumramomsss yenibiranne4 benim bebeğimde oyle çıktı ama bi sonrakinde cıkması şükür ve hemsireniz Yenidoğan bir çok bebekte bu duruma rastlandığını söyledi
Eslem123_ Benim oğlumda da çıkmıştı 2 testi verdik çok şükür o temiz çıkmıştı tiroid çevremde bı çok kişide yüksek çıkıyor ama düzeliyor diğer testlerde inşallah senin ki de düzelecek içini ferah tut canim
yenibiranne4 Eslem123_ hamilelikte de benim tiroitim çıkmıştı acaba benim yüzümden mi ki diye düşünmeden edemedim🥲
yenibiranne4 Aaaa1864 sezeryan olduğum için sarılık olacaktı ama son anda kurtuldu şükür testte sarılık çıkmadı yani ondan dolayı olabilir mi ki
Suskun6327 yenibiranne4 bizzat ben yaşadım ikinci kez kan verdim sonuç negatif çıktı hemşire ilk topuk kanında tiroid yüksekliği olabiliyor ikinci kez tekrar yapıyoruz düzeldi mi duzelmisdi diye büyük ihtimalde o yükseklik düşer korkmana gerek yok