Allah aşkına bana nasıl davranmam gerektiğini söyleyin oğlum tam 25 aylık yaa yemiyor diyelim oturum yemeğine bahaneler üretmeye başlıyor su istiyor yememk için iniyor çıkıyor zor bela yemeğini yediriyorum artık meyve bile reddiyo ben mi saatleri yanlış yapyprum siz nasıl yapuysbyz kahvaktı ne zaman uyandıktan sorma veriyorsunuz öğlen uykudan ömce mi sonra mı hangisini yapsam uymuyor zorluyor beni bugün gene ağladım naısl yapmam lazım sevmediği şuelri sunmuyorum zateh güya bu sevdiği şeuler