Prensesin_Annesi_ Çalısan anneyim dopum öncesi ödemem toplu yattı dopumdan sonra doğum sonrarı raporum 12. Ayda bitiyor 10 günlük bir ödeme yapılmıs normalde rapor bittikten sonra toplu ödeme yapılmıyor mu bilgisi olan varmı ?
Merve450303 Prensesin_Annesi_ şirketin raporunuzu onaylamasina bağlı atıyorum hepsini bir de onaylayabilir parça parça da onaylayabilir
glsm228_ Prensesin_Annesi_ 10 günlük olduğunu nereden anladınız acaba. Bana 2 parça yatti da beklediğimden az yattı. Banada öyle mi oldu acaba
Prensesin_Annesi_ glsm228_ Sgk hangi tarihte baslayıp hangi tarihte bittiğini yazıyor raporun dolayısıyla kaö günlük ödeme aldığınızı görüyorsunuz dopum öncesi ödeme olarak 15 bin aldım şuan 10 günlük yattı üçbin küsür ama diğerini toplu aldım bu neden böyle oldu çözemedim
glsm228_ Prensesin_Annesi_ teşekkür ederim bakayım bir. Benim doğum sonrası 12200 yattı. 1 ay sonra da 7800 yattı. 30 bin civarı alıyor herkes. 20 bin yatmış oluyor. Az geldi bana
Merve450303 glsm228_ doğum öncesi son 12 aylık sigorta priminize bakılarak doğum parası hesaplanıyor on yüzden herkesinki farklı olabiliyor
Prensesin_Annesi_ glsm228_ Toplam 4 aylık raporda aynen 30 bin falan almıs oluyoruz ben 2 aylık 15 aldım şimdi dopum sonrasıda öyle olcak ama iş yerim suan için 10 günlük ınaylamıs az yatmıs dopum öncesi ödememi toplu almıstım neden böyle oldu anlamadm bilen varsa diye sormak istedim buraya
Prensesin_Annesi_ Merve450303 O zaman dopum öncesini toplu onayladıkları için toplu aldım bunu parça parça onaylıycaklar anladığım kadarıyla iş yerim onayladıkca ödemem yatıcak dimi ?
glsm228_ Merve450303 ücretli öğretmenlik yapıyordum çok düşük bir maaş da almıyordum. 8 9 bin civarı alıyordum aylık.
Merve450303 glsm228_ Benim maaşım şuan 13800 Haziran öncesi asgari ucret artışından once 10300 şu benim aldığım rapor parası 33400 son 12 aya bakıldığı için verilen para da düşüş yaşanıyor
glsm228_ Prensesin_Annesi_ iş yeriyle alakalı galiba onlar onayladikca yatmış. Toplu yatması bizim için daha iyi tabi
Merve450303 glsm228_ Onu sigortaya sorsan iyi olur beklersen ne olduğunu bilemezsin yanlış hesap falan varsa düzeltirler