seda_asan1 Bi kaç gündür farkettim ayak baş parmağı kızarık tırnak kenarı şişmiş başına gelen varmı naptınız acill
Sedacool 10 aylık kızımın tırnağı da batıyor gibi duruyor her banyoda o tırnağa dışa doğru masaj yapıyorum ittirerek ve banyodan sonra krem veya yağ ile ovuyorum yine dışa doğru daha ilerlemedi çok şükğr