Kızlar benim gibi bu yorumlardan sıkılan var mı? Bana çok saçma geliyor da nacizane. Kızım Allah ömür versin sağlık versin 16 aylık düz duvara tırmanıyo girip çıkmadığı delik yok her gören sabır diliyo. Erkek çocuğun olsa anlarsın erkek çocuğu problems vs. Artık çocukları böyle sınıflandırmasak mı ya. Çocuk yaramaz olur kızı erkeği mi var. Uslu olan çocuğun da kızı erkeği olmaz. Gözümün önünde arkadaşımın iki oğlu var biri yerinde durmaz diğeri annesinin dibinden ayrılmaz. Her çocuk kendine özel bilmiyorum bana artık itici gelmeye başladı…