Dün sabah 8 buçulta sağlık ocağında kan verdim..hala sonuç yok. Ne zaman çıkar acaba?
Ysgl26 genelde verdiğinizin ertesi günü öğleden sonra sisteme düşüyor
Ysgl26 çıkmış olabilir e nabıza doktor bakmadan düşmüyor bazen
Ysgl26 sağlık ocagınızı arayıp sorabilirsiniz
Ysgl26 genelde ertesi gün çıkıyor
Elf_moms Allah allah hala düşmedi. Unutmuş olmasınlar
Ysgl26 aile hekiminizi ya da ilgili hemşirenizi bir arayıp sorun isterseniz
Elf_moms duzcelimisiniz canım
Gokce17- yok canım denizli
Ogleden sonra yada ertesi gun cikar
Ysgl26 bazen sonuclar enabiza dusmuyor saglik ocagini arayip sorabilirsin