İdrar yolu enfeksiyonu yaşadım ilaç kullandım enfeksiyonum gecmis şükür .
Ama kasintim bir türlü geçmedi kasidikcada kanıyor sızlıyor neden böyle oluyor olabilir benim gibi bu durumu yaşayan varmı ?
Dünde idrar verdim yine idrarim da kan çıkmış bu neden olabilir acaba dr da hiç bir şey söylemiyor . Gebeyim bu arada