Doktorumuz bebeğime bu damlayı yazdı günde 20 damla kullan diye aldık ama damla 4 yaşından büyük çocuklar için yazıyo üzerinde arayıp sordum yine de kullanabilir dedi aranızda kullanan varmı varsa nasıl kullanıyosunuz aç tok farkediyomu bide direk mi veriyosunuz bişeylere katarak mı