kızlar bebeğim 13 aylık iki haftadır birşey yemiyor hiç mi acıkmaz hiç mi birşey yemek istemez anlamıyorum delircem ağlıyorum sinirden diş de var ama böyle değildi herşeyi deniyorum ama bir türlü yemiyor 1 yaş atağında olurmu bu iştahsız lik ana sağlığa götürdüm birşey demedi iştahlı Bebek değildi doğdu doğalı ama azda olsa yerdi yardımcı olur musunuz lütfen