Doğuştan olan bu kisti daha yeni öğreniyoruz,oğlum 3yaşında,riskli ve zor bir ameliyatmış,kızlar hiç duydunuz mu,nadiren olan bi durummuş,her cerrah yapmıyor,ben Sakaryadayım burada bu ameliyat yapılmıyor,kocaeli araştırmaya bir profa randevu aldık,önümüzdeki çarşamba gidicez inşallh,bildiğiniz iyi çocuk cerrahı prof ya da doç varsa tavsiye alabilirim🌸