Fatmaenes Oğlum 4 ay 11 günlük sizler hangi dvit ve demiri kullanıyorsunuz, iyi kötü yönleriyle yazar mısınız, sağlık ocağının demir takviyesi kabız etti 5-6 gündür kabız zeytin yağı içirdim fayda etmedi sizler ne yapıyorsunuz?
Serpilik Fatmaenes hepsinin içeriği neredeyse aynı. Bizde de oldu su an sıkıntı yok kullanmaya devam ediyoruz
Melek36 Fatmaenes biz bibac damla kullanıyoruz d vitamini için. İçinde probiyotik takviyesi var. Hiç kabızlık sorunu yaşamadık. Kesinlikle öneririm. Kan damlası vermedi doktorumuz. O yuzden demir ilacı markası öneremem.
dolunay01 D vıtamını perina d kullanıyorum kan ılacı olarakta cok sık vermıyorum ama sıdefer kullanıyorum