Bende yrn alerjı doktoruna gıdıcem cunku yrn rota vırusu asımızda var eger alerjı cıkarsa yaptırmıcam 2 kez mukuslu kaka gorusm zaten her besleme sonra muhakkak kusma oluyor sonra gurultu kakada var bakalım yrn bellı olacakta daha bebegım 3 aylık teat yapılma galıba nasıl var yok anlıyolar