nidaumay Arkadaşlar haftaya 3 aylık olacağız ve doktorumuz sadece rotavirüsü aşısından bahsetti menenjitle ilgili bir şey demedi ben de sormayı unuttum menenjit hangi aylarda yapılıyor yaptıran ya da yaptıracak arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim🌸
BARTUMOM nidaumay benim oğlumda 2 buçuk aylık haftaya rota ilk doz olacak menenjit 7,9 ve 13. Ayda olacak İlk oglumada o aylarda yaptı doktorumuz
MeetJoeBlack nidaumay menenjit aşısını istediğiniz zaman yaptırabilirsiniz. Başladığınız aya göre doz ayarlaması yapılır. Daha geç başladıkça doz sayısı düşüyor. Biz 7-9-13 bexsero, 8-13 nimenrix yaptırdık.