Oğlum 2 yasında son 1 haftadır aşırı sinirli üstünü giydirmiyor kucagımdan inmek istemiyor sürekli aglıyor ve sinirlenince vuruyor iştahı iyiydi ama oda gitti yanından 1 saniye bile ayrılsam anne diye aglamaya baslıyor diş cıkarıyor bide suan soguk algınlıgı var ondan mı yoksa sendrom mu anlamıyorum nasıl yaklasıcam nasıl davrancam onu da bilmiyorum geriliyorum bende yaşayan var mı bı durumu acaba yardımcı olur musunz