Omerinanne benim kızım 4 yaşında ben ne olduğunu bilmiyordum görüyodum ama normal diye düşünüyodum neyse bigün çocuk doktoruna götürdüm küçükken ultrason çekilmedi mi dedi bende yok dedim mr çektirelim ozaman dedi ama önemli bişey oldğunu sanmıyorum bi sorun olsaydı çişini kakasını tutaamz bu şekilde yürüyemezdi dedi.Tedbir amaçlı mr istedi sadece.Bu ayın 21inde çekilecek mr bakalım