Kızlar bebeğim 3 ay 12 günlük. Tadım yaptırıyorum. Tadım derken yani mesela muz yiyorum ucunu dudağına degdiriyorum bebeğim de dil atiyo ya da azcik somuruyo. Elma mandalina salatalık vs dil atiyo genellikle tadını aliyo illaki. Ben karşıyım normalde 6 aydan önce bişe verilmesine ama anne yüreği dayanamadım 😂😂 belki yanlıştır yaptığım ama benim gibi yapan var mii. Yapıp da ek gıda döneminde zorluk çeken var mı sebze konusunda falan